خمیر دندان وگان آلبودنت دارچینی 50 میلی لیتر

موجودی:

0 عدد

قیمت:

155,000 تومان

ناموجود

مشخصات محصول

خمیر دندان وگان آلبودنت دارچینی، از اهمیت ویژه‌ای در بهداشت دهان و دندان برخوردار است که به عنوان یکی از ارکان مهم بهداشت فردی و سلامت عمومی شناخته می‌شود. دندان‌های سالم و دهانی خوش‌بو، تاثیر بسیار زیادی بر افزایش اعتماد به نفس افراد دارد. شرکت آلبودنت به‌عنوان پیشگام در تولید خمیر دندان گیاهی در ایران، یکی از برندهای معتبر و قابل اعتماد در این صنعت به شمار می‌آید.

همه چیز درباره برند آلبودنت

شرکت آلبودنت به‌عنوان نخستین تولیدکننده خمیردندان‌های گیاهی در ایران، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۹ آغاز کرد. خمیر دندان‌های گیاهی آلبودنت دارای تاییدیه از سازمان غذا و دارو، گواهی استاندارد، تاییدیه سازمان تحقیقات جهاد کشاورزی و پارک علم و فناوری و همچنین گواهی ثبت اختراع هستند. این خمیر‌دندان‌ها کاملاً طبیعی و گیاهی بوده و فاقد فلوراید و مواد نگهدارنده می‌باشند. علاوه بر این، در مقایسه با نمونه‌های خارجی مشابه، قیمت بسیار مناسب‌تری دارند.

فرمولاسیون خمیردندان‌های آلبودنت در ایران منحصربه‌فرد است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به ضد پوسیدگی و ضد التهاب لثه اشاره کرد. برخی از گیاهان مورد استفاده در این خمیردندان‌ها فقط بومی استان همدان هستند، که این امر برخی از خواص این محصول را انحصاری می‌کند.

انواع محصولات برند آلبودنت

خمیردندان‌ های گیاهی آلبودنت، با در نظر گرفتن نیازها و سلیقه‌های متفاوت افراد جامعه، در انواع مختلفی تولید می‌شوند. این محصولات شامل طعم‌های نعنا، نارگیل، حاوی آلوئه‌ورا و خمیر دندان‌های کامل می‌باشند.

یکی از محصولات شاخص این شرکت، خمیر دندان کامل است که تمام مواد موثر آن از عصاره گیاهان طبیعی معطر تهیه شده و انتخاب مناسبی برای دندان‌های حساس می‌باشد. این خمیر دندان با ماندگاری ۲۴ ساعته، ضمن از بین بردن بوی بد دهان، خواصی مانند رفع حساسیت لثه‌ها و تقویت مینای دندان را داراست.

ویژگی‌های خمیر دندان وگان آلبودنت دارچینی

خمیر دندان وگان آلبودنت دارچینی فاقد هرگونه افزودنی غیر طبیعی هستند. کلیه مواد موثره آن از عصاره گیاهان طبیعی معطر تهیه شده است و دارای ویژگی‌های زیر می‌باشند:

  1. از بین بردن باکتری‌های کاندیدا یا آفت دهان
  2. از بین بردن باکتری استرپتوکوکوس موتانس یا باکتری پلاکت دندان
  3. رفع حساسیت لثه‌ها
  4. از بین بردن بوی بد دهان
  5. کمترین میزان سایش عاج دندان
  6. کمترین میزان سایش مینای دندان
  7. تقویت کننده لثه‌ها
  8. تقویت کننده مینای دندان
  9. ماندگاری 24 ساعته
  10. قابلیت بلعیده شدن
  11. رفع حساسیت دندان‌های حساس به آب گرم، آب سرد و شیرینی جات

همچنین در خمیر دندان وگان آلبودنت دارچینی

  1. قابلیت بلعیدن: خمیر دندان آلبودنت، به دلیل کاملاً گیاهی بودن، قابلیت بلعیده شدن را دارد که این ویژگی در مقایسه با خمیر دندان‌های دیگر منحصر به فرد است.
  2. عدم سایش مینای دندان: به دلیل فرآوری خاص کربنات کلسیم با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی (شبکه‌های عصبی گازی)، سایش مینای دندان به حداقل رسیده است.
  3. از بین بردن باکتری‌ها: مطالعات بالینی نشان داده‌اند که این خمیر دندان باکتری‌های آلبیکنس، استرپتوکوکوس موتانس و استاف را از بین می‌برد.

این خمیر دندان ویژه با فرمولاسیون جداگانه، برای کلیه افراد جامعه، از جمله کودکان، بزرگسالان و مادران باردار، تولید شده است.

خمیر دندان وگان آلبودنت دارچینی برای چه افرادی مناسب است؟

محصولات آلبودنت برای تمامی افراد جامعه، از جمله کودکان بالای دو سال، قابل استفاده هستند. این خمیردندان‌ها به دلیل فاقد بودن فلوراید، برای کودکان نیز ایمن می‌باشند. کودکان معمولاً هنگام مسواک زدن ممکن است به طور ناخواسته مقداری از خمیردندان را ببلعند. با استفاده از خمیردندان‌های آلبودنت، والدین می‌توانند اطمینان حاصل کنند که در صورت بلعیدن خمیردندان توسط کودک، هیچ خطری از بابت مسمومیت وجود ندارد. این ویژگی به خصوص برای والدین با کودکان خردسال که نگرانی‌های بیشتری درباره ایمنی محصولات بهداشتی دارند، بسیار حائز اهمیت است.

علاوه بر این، محصولات آلبودنت به دلیل ترکیبات کاملاً طبیعی و گیاهی، برای افرادی که دارای حساسیت‌های خاصی هستند یا از محصولات شیمیایی دوری می‌کنند، مناسب می‌باشند. این خمیردندان‌ها نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان، سالمندان و حتی مادران باردار نیز گزینه‌ای ایمن و مؤثر محسوب می‌شوند.

به طور کلی، آلبودنت با ترکیبات طبیعی و بدون فلوراید خود، راه‌حلی بهداشتی و ایمن برای تمامی اعضای خانواده فراهم می‌کند و با استفاده از آن، می‌توان به سلامت دهان و دندان‌ها بدون نگرانی از عوارض جانبی ناشی از مواد شیمیایی رایج در خمیردندان‌های دیگر، دست یافت.

نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خمیر دندان وگان آلبودنت دارچینی 50 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط