گروه آرتینار به آدرس وب سایت artinar.ir برای کسانی که علاقهمند به کسب درآمد هستند، امکانی را فراهم آورده تا بازاریابان و مخاطبین، قادر به کسب درآمد از فروش محصولات آرتینار باشند. کلیه مراحل این کار در قالب قوانین موجود در این صفحه، محدود و کنترل شدهاست، شما قبل از شروع فرآیند بازاریابی برای آرتینار میبایست تمام این قوانین را مطالعه کنید و در صورت موافقت، در سایت آرتینار و سیستم بازاریابی آن عضو شده و پس از تأیید، کد انحصاری بازاریابی ( با نام کاربری خودتان ) به شما تخصیص داده خواهد شد. با اختصاص و دریافت کد بازاریابی و لینک ارجاع به صورت خودکار تمام موارد موجود در این توافقنامه را میپذیرید و نسبت به اجرای تمام آن ها به شکل صحیح متعهد میشوید.
1- طرفین موافقتنامه:
ا1.1 سایت آرتینار به آدرس artinar.ir که در این موافقتنامه به اختصار سایت یا آرتینار نامیده میشود.
1.2بازاریاب شخص حقیقی یا حقوقی است که جهت بازاریابی سایت آرتینار و محصولات آن فعالیت انجام میدهد و تمام قوانین آن را که به شرح زیر میباشد، پذیرفته است.
1.3 مشتری، شخصی حقیقی یا حقوقی است که از سایت آرتینار خرید انجام میدهد.
2- معرفی مشتری و پورسانت:
2.1 پس از تکمیل خربد توسط مشتری ارجاع شده از طرف لینک بازاریاب و تأیید مدیر به بازاریاب پورسانت تعلق خواهد گرفت. تعداد ارجاعات و مقدار پورسانت مزبور در پنل کاربری بازاریاب در هر لحظه قابل مشاهده است.
2.2 حداقل پورسانت بازاریابی قابل واریز به حساب بانکی معرفی شده توسط وی مبلغ 200,000 تومان می باشد و بازاریاب تا زمانی که خود را به پایه 200,000 تومان نرسانند نمیتواند نسبت به دریافت وجه نقدی اقدام نماید.
2.3 بازاریاب می بایست حساب کاربری خود را با اطلاعات صحیح، دقیق و کامل در سایت آرتینار تکمیل و فعال نموده باشد.
2.4 پورسانت هر ماه، تا هفتم ماه بعد فقط به شماره شبای بانکی که متعلق به شخص ثبت نام کننده (بازاریاب) است واریز میگردد. بدیهی است، ارسال پورسانت بازاریابی شخص بازاریاب به حساب بانکی شخص دیگر حتی با درخواست کتبی وی میسر نیست و سایت، پورسانت را فقط به حساب بانکی شخص بازاریاب واریز میکند.
3- مدت و مقدار پورسانت :
3.1 بازاریابان آرتینار 3% ( سه درصد) از مبلغ کل هر خرید کامل شده مشتری خود را دریافت خواهند کرد.
3.2 پورسانت زمانی نهایی شده و در حساب بازاریاب شارژ می شود که مشتری محصولات خود را تحویل گرفته و برگشتی نداشته باشد.
3.3 در کمپینهای اختصاصی که برای محصولات یا گروهی از کالاها ( حتی به پیشنهاد یک یا چند بازاریاب ) با پورسانتهای بیشتر در نظر گرفته میشود، پورسانت بیشتر برای کمپین مربوطه در محاسبات در نظر گرفته خواهد شد.
4- وظایف، مسئولیتها و محدودیتهای بازاریابی
4.1 آرتینار در برابر وسوسههای شگفت انگیزی که بازاریابان در قبال مشتریان ایجاد میکنند مسئولیتی ندارد، همچنین بازاریاب اجازهی تعیین پیشنهاد یا هدیه برای مشتریان نداشته، در غیر اینصورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده وی میباشد.
4.2 بازاریابان بدون دریافت رضایت نامه کتبی اجازه ندارند بخشی از وب سایت آرتینار را در وب سایت خود یا دیگران نمایش دهند و صفحاتی مانند وب سایت آرتینار در سایت خود طراحی کنند.
5- حفظ حریم شخصی مشترکین ارجاع شده و بازاریاب
5.1 در سیستم جامع بازاریابان آرتینار کاملا مشخص است که آنها چه تعداد مشتری به آرتینار ارجاع دادهاند و هر مشتری به چه میزان خرید داشته است همچنین تاریخ، مبلغ خریدها و میزان پورسانت بازاریابی از هر خرید در پنل بازاریابان مشخص است، اما آرتینار تحت هیچ شرایطی نمیتواند اطلاعات مشتری را در اختیار بازاریاب قرار دهد. در هر صورت حریم شخصی مشتری در این مرحله کاملا توسط آرتینار حفظ میشود.
5.2 همچنین به دلیل سیاستهای حفظ حریم شخصی مشترکین، باتوجه به این که بازاریابان نیز مشترک آرتینار محسوب می شوند، آرتینار به هیچ عنوان اطلاعات تماس بازاریابان فعال خود را بدون رضایت آنها در اختیار هیچ شخص یا سازمانی قرار نمیدهد، آرتینار به هیچ عنوان میزان درآمدهای کسب شده توسط یک بازاریاب را به شخص یا سازمانی دیگر اطلاع نمیدهد،
6- تغییرات
گاهی اوقات با پیدایش شرایط و پیشنهادهای جدید جهت بهبود عملکرد سیستم جامع بازاریابی آرتینار، این قوانین ممکن است تغییر و به روزرسانی شوند تا میزان کارایی سیستم به حداکثر رسیده و خطاهای آن به حداقل خود برسد، بازاریاب آرتینار با ثبت نام به عنوان بازاریاب و دریافت لینک بازاریابی از آرتینار، به آرتینار رضایت میدهد که در هر زمان بنا به صلاحدید، این توافقنامه را در جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده و بقا در ادامه فعالیت بازاریابی و بهبود عملکرد آن به روزرسانی کند، تاریخ آخرین به روزرسانی قوانین بازاریابی در ذیل این صفحه مشخص است، در صورتی که بازاریاب متوجه شد که تاریخ به روزرسانی قوانین تغییر یافته است، میبایست مجددا آن را مطالعه کند و سیاست های بازاریابی خود را با آن وفق دهد.
نسخه 2.07.22